  • Data: 2016-08-20 13:44:52
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2016 o 03:47, bat pisze:

    > Dokładnie tak było. I chodziło o to, że ta poprawka trwała lata zamiast
    > tydzień czy dwa przez co programatory sprzedawał pod system operacyjny,
    > którego już nie używano.

    Ale jak ja się przesiadłem na XP to dostałem poprawioną wersję w kilka
    dni po wysłaniu maila. Czyli do tego momentu, mimo że był już XP byli
    jeszcze ludzie (np ja) którzy używali 98. Więc nic dziwnego, że
    programator był sprzedawany, mimo że było już XP.
    Ostatnio kupowaliśmy pakiet Siemensa Combo: Step7 v5.5 + TIA Portal 13
    za jakieś 11 kpln netto.
    No i w tym pakiecie jest Step7 działający tylko na XP i na Win7 oraz TIA
    działający tylko na Win7 i Win8 oraz 8,1. A mamy przecież Win10.
    Dobrze że mam laptopa z Win7, ale w wersji 64 bit, na której nie bardzo
    działał z kolei pakiet STARTER potrzebny do tworzenia pod Step7
    projektów z falownikami Sinamics.
    Czyli Siemens sprzedał w sierpniu 2016 pakiet z góry skazany na takie
    problemy. Miał wadę fabryczną od początku. Partyzantka na całego. Będę
    im musiał odesłać żeby się udławili

    --
    pozdrawiam
    MD