  • Data: 2016-08-20 15:16:42
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:np9f6b$uuk$1@node1.news.atman.pl...

    > https://support.mozilla.org/pl/kb/migracja-poczty-do
    -thunderbirda#w_migracja-z-programu-outlook-2007-do-
    thunderbirda

    Dzięki. A nuż dzisiaj w domu uda mi się do tego przymierzyć. Ale wątpię.

    > Pobierz wersję Visual Studio dla XP. Bedzie to prawdopodobnie express
    > 2010, wymaga XP z SP3:
    >
    > http://stackoverflow.com/questions/16663475/working-
    in-visual-studio-2010-on-windows-xp

    > http://download.microsoft.com/download/1/E/5/1E5F1C0
    A-0D5B-426A-A603-1798B951DDAE/VS2010Express1.iso

    Dzięki.

    > Nie, jest o wiele więcej. Przy czym zaznaczam że c# jest dokładnie tak
    > samo łatwy jak Java. Z uwagi na to że MS przegrywa od 10 lat wszystkie
    > rynki zastanów się dobrze czy aby na pewno chcesz uczyć sie języka w wadą
    > "vendor lock-in". Ci co mysleli że C# bedzie przyszłością mobile od kilku
    > miesięcy uczą się Javy po ciemku ze wstydu.

    Ja nie do mobilnych (nie wiem co ma mobilne z C#).
    Opiszę o co biega to może mi powiesz, że kombinuję jak koń pod górkę.
    Mieliśmy w okolicy 1995..97 taki pomysł - my robimy to co umiemy - czyli
    sprzęt (kontroli dostępu), a inni robią to co oni umieją czyli
    oprogramowanie, ale żadna firma informatyczna pytana na Infosystemie nie
    była zainteresowana więc pomysł upadł. W ostatnich latach kilka firm
    odezwało się do nas z pytaniem o system, którym mogliby sobie zarządzać.
    Cieszę się że nasz pomysł po 20 latach ma szansę na realizację.
    Napisałem (Builder 2010) przykład komunikacji (Ethernet) z naszymi
    urządzeniami. Przykład ma na celu przede wszystkim rozebranie bajt po bajcie
    zastosowanej kryptologii i formatu ramek (w tym moje źródła dla AES, CMAC,
    SHA, CRC), a nie pokazanie jak należy zorganizować komunikację serwera z
    wieloma urządzeniami bo nie czuję się kompetentny.
    Miesiąc temu prowadziłem intensywną korespondencję z programistami
    wdrażającymi tę komunikację w jednej z firm (ktoś im nawalił i nagła
    decyzja, że wstawiają nasze urządzenia na dwa tygodnie przed odbiorem
    obiektu).
    Wyszło, że oni wszystko w C# i najchętniej kupiliby od kogoś kto już to
    zrobił biblioteki. Jednym z problemów z którym walczyli był błąd przy
    przetłumaczeniu mojego crc na C#. Zakładam, że to stres i pośpiech. Gość mi
    pisze, abym odpalił jego program pod C# i sobie sprawdził, a ja nie wiem co
    to C#. Ale nie musiałem odpalać, mimo, że nie znam C# od razu pokazałem,
    gdzie jest błąd.

    Więc pomyślałem sobie, że może C# jest bardziej popularny wśród takich firm
    niż C++ i jakbym (dla następnych) miał przykład (a może kiedyś biblioteki) w
    C# to nie byłoby głupie.

    Dobrze kombinuję, czy to wdeptywanie w problemy?

    Czy Javę to też tak sobie mogę gdzieś pobrać zainstalować i jakoś do "Hello
    World" - a dojść.

    Czy mogę na priv trochę Cię pomęczyć z tematów które na pewno masz w małym
    paluszku, a ja po prostu co nieco wiem, ale mam wątpliwości?

    > Więc perdyliard minus kilkaset.

    Genialna odpowiedź :-)))).

    > Możesz zamrozić system w dowolnym momencie a nastepnie go od tego stanu
    > odpalić.
    Nie wiem skąd się taka nazwa wzięła. jakby było jakieś systemfrost to bym
    intuicyjnie łapał.

    > Powoduje to zerowy czas oczekiwania na ładowanie. Czasem się przydaje przy
    > destrukcyjnych zabawach z gatunku "co się stanie jak usunę ten plik
    > systemowy?" albo "czy ten sterownik profilica spowoduje blue screena?".

    Przez moją głupotę usunąłem pliki systemowe i od tej pory (rok temu) Windows
    XP (w domu) codziennie chce mi wgrać 19 poprawek i mu się nie udaje.
    Zapchał mi cały C jakimiś śmieciami i chciał odmówić dalszej pracy, ale
    namierzyłem te śmieci i odzyskałem 30G więc kupiłem chwilę spokoju.
    P.G.