    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <np3p8m$r4$1@news.chmurka.net> <np4ptk$18j0$1@gioia.aioe.org>
    <np4tfg$e1f$1@news.chmurka.net> <np4tut$1f20$1@gioia.aioe.org>
    <np6d71$m1$1@news.chmurka.net> <np6nss$1oiu$1@gioia.aioe.org>
    <np6p8l$567$1@news.chmurka.net> <np71et$arn$1@gioia.aioe.org>
    From: Mateusz Viste <mateusz.viste@localhost>
    Date: Fri, 19 Aug 2016 15:44:22 +0200

    On 19/08/2016 15:26, bat wrote:
    > Zamiast przeprosić to jeszcze się stawiasz :-) Ja od Ciebie nic więcej
    > nie kupię ale ciekawe jakie zdanie mają inni? :-)

    Jeśli dobrze zrozumiałem historię, to Piotr stworzył/sprzedał onegdaj
    oprogramowanie działające pod kontrolą systemu DOS, niekompatybilne z
    Windows. Jeśli faktycznie do tego sprowadza się cała sprawa, to nie
    widzę problemu... Mogę się tylko domyślać że w wymaganiach stało "system
    MSDOS lub kompatybilny". Windows się do tego nie zalicza.
    Co innego gdyby pewnego ranka przestało działać samo z siebie na
    wspieranej platformie, ale tu chyba nie o tym mowa.

    Sam tworzę oprogramowanie i z tego żyję - jak klienci marudzą że
    chcieliby aby działało na systemie X/Y/Z lub by korzystało z bazy SQL
    innej niż ta pod którą napisałem kod, to uprzejmie odsyłam w krzaki lub
    - jeśli to bardzo ważny kontrahent - proponuję mocno płatny custom
    development.

    Mateusz