  • Data: 2016-08-19 19:23:00
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:deb7c3ea-9734-48b0-94a9-56bb877e80b6@googlegrou
    ps.com...

    > Dlatego stosuje się chip USB-UART któregoś z dużych producentów, którzy
    mają ludzi którzy potrafią pisać (i certyfikować) sterowniki i uaktualniać
    je na nowe wersje systemu, a nie uprawia partyzantkę.

    Na płytce 29mm x 14mm (HAK2) z trudem zmieściły mi się: wtyk USB, procesor,
    stabilizator, zabezpieczenie ESD i dławik CM, przy założeniu, że ze względu
    EMC druga strona musi być masą. Nie wiem jak miałbym tam wcisnąć jeszcze
    trzeci scalak.
    P.G.