  • Data: 2016-08-18 20:39:36
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2016 20:22, J.F. wrote:

    > Ale opinia jest.
    > To nawet lepiej, ze pochodzaca od niezaleznego fachowca :-)))
    >
    > Myslisz, ze z taka opinia sprzedawca w sadzie przegra ?

    Przegra.
    Ja kupiłem pewne urządzenie na firmę, na fakturę. Użyłem może przez 30
    minut w ciągu 8 miesięcy po czym spaliła się tak mała grzałeczka.
    Dzwonię do Allegrowicza też firmy żeby dał ta grzałeczkę to sam zmienię
    i po problemie. A on mi na to, że ta grzałeczka nie podlega gwarancji.
    To mu odesłałem całe cudo (2500PLN), pismo w kopertę i poleconym za
    pobraniem, paczka kurierem i list przez "Zadaj pytanie sprzedającemu".
    I wiesz co? Zmiękł i oddał kasę.
    Myślałem, że naprawi, a on kasę oddał. Kupiłem to samo u innego za 2100,
    bo już staniało w między czasie.
    Ale ciekawe miał zachowanie ten sprzedawca, stawiał się przez telefon,
    że nie ma gwarancji na to, i to i tamto. W sumie to na obudowę była
    tylko gwarancja chyba :/