eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone02.ams2.highwinds-
    media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.hi
    ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <b...@g...com>
    <57b41009$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <np4qdj$18j0$2@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 18 Aug 2016 19:26:15 +0200
    Message-ID: <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    Lines: 25
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1471541158 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15200 82.143.187.50:52382
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2983448686
    X-Received-Bytes: 2117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704354
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 19:14:27 +0200, bat napisał(a):
    > On 18.08.2016 15:06, Kris wrote:
    >> Tylko co tu z takimi zrobić- będą uparcie twierdzić ze uszkodzenie z winy
    użytkownika. Ja uważam inaczej ale jak to udowodnić?
    >
    > Napisałem wyżej. Rękojmia od sprzedawcy. Powód-urządzenie nie nadaje się
    > do użytkowania gdyż nie działa USB. I się nie rozpisywać. Inaczej z nimi
    > nie można.

    Ale przeciez bedzie tak samo.
    Sprzedawca odesle do serwisu, a ten stwierdzi uszkodzenie z winy
    uzytkownika.

    I tylko na dwie rzeczy mozna przy tym liczyc:
    -serwis nie sprawdzi historii urzadzenia i naprawi,
    -serwis odpowie, ze urzadzenie zalane, i z takim dwiema opiniami jest
    szansa cos ugrac w sadzie - bo bedzie dowod, ze wymyslaja cokolwiek,
    byle nie placic.

    No chyba ze nie minelo 6 miesiecy i sie oprzec na domniemaniu - moze i
    zlacze wylamane, ale to sprzedawca ma udowodnic, ze nie sprzedal z
    wylamanym. Mam nadzieje, ze to tak nie dziala :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: