-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!feed.xsnews.nl!border-1.ams.xsnews.nl!rt.uk.eu.org!aio
e.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Punto JTD
Date: Tue, 27 Nov 2012 15:10:26 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 16
Message-ID: <k92hkf$41d$1@speranza.aioe.org>
References: <50b4ac6c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: Kiwutjb5J2zwtQLVVRhGtw.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:16.0) Gecko/20121026
Thunderbird/16.0.2
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2474003
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-11-27 13:05, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
> Co sądzicie o silnikach JTD w fiatach? Mam na oku punto z 1,9 JTD -
> awaryjne toto jest? Cena może nie rewelacyjna, ale przebieg i stan
> ogólny b. obiecująco się zapowiadają - auto od sąsiada. Nie wiem tylko
> jak z awaryjnością, co sie najczęściej psuje w tych autach itd. Pomożecie?
>
Generalnie silniki 1,9JTD bardzo dobre i trwałe, o ile ktoś z głową je
użytkował (normalne paliwo, wymiana na czas oleju i filtrów, oraz nie
pałowanie na zimno i odczekanie przed zgaszeniem po ostrym pałowaniu).
Nie wiem jak mocny ten diesle, ale w punto chyba było coś koło 80-90KM,
a tam chyba dwumasy oraz zmiennej geometrii w turbo nie ma (do
potwierdzenia na 100%). Jak autko pewne to brać. A co się psuje to co we
wszystkich współczesnych dieslach może się popsuć (wtryski, pompa WC,
czujniki na listwie). Generalnie mocno przetrzepać auto przez zakupem,
podpiąć pod kompa diagnostycznego, sprawdzić korekcję wtrysków i
ciśnienie na listwie...
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.12 16:29 tÎż
- 27.11.12 16:52 Michoo
- 27.11.12 17:01 tÎż
- 27.11.12 17:22 Irokez
- 27.11.12 17:31 f...@g...com
- 27.11.12 18:03 tÎż
- 27.11.12 18:56 Cavallino
- 28.11.12 09:19 Bartek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?