  • Data: 2012-11-27 14:45:54
    Temat: Re: Punto JTD
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:50b4bc0b$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Auto pójdzie do sprawdzenia u zaprzyjaźnionego mechaniora (lata pracy w
    > ASo fiata i renault, więc "da radę") - i pretensje będą raczej do niego
    > kierowane.
    jak masz gdzie porządnie sprawdzić to good
    > Co do auta, to raczej bezwypadkowe, bo widuję je regularnie na
    > podjeździe u sąsiada, nie pamiętam, żeby kiedykolwiek było rozbite -
    > ale też nie zaglądam mu przez żywopłot codziennie.
    > Ale co z awaryjnością? Pojeździ toto jeszce trochę? Teraz silnik ma mniej
    > niż 120 tys, co dla diesla nie powinno być problemem?

    a jaka jest historia tego auta?
    Bo jak sprowadzany to ja zawsze pamiętam jedno twierdzenie, że na zachodzie
    nie ma durni i jak ktoś kupuje diesla to nie po to, żeby robić nim 10 tys.
    km rocznie.
    Spotkałem się nawet z takim przelicznikiem, że dla bezpieczeństwa powinniśmy
    przyjmować dla diesli z zachodu przebieg 80 tkm a dla polskich 50 tkm
    rocznie.