  • 1. Data: 2009-06-23 16:46:15
    Temat: Pułapka fotograficzna
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcę sfotografować nieznanego zwierza,
    który zjadł mi ciasto w ogrodzonym domku w lesie.
    Po zmroku wyszedłem na ganek z ciastem
    zawinietym w papier, które zostawiłem na będącym tam stole.
    Na chwilę wróciłem po herbatę i to wystarczyło skubańcowi na rozwinięcie
    papierka i zjedzenie ciasta.

    Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    Pozdrawiam WM

  • 2. Data: 2009-06-23 16:50:53
    Temat: Re: Pułapka fotograficzna
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > papierka i zjedzenie ciasta.
    >
    > Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    Aparat z funkcją wykrywania uśmiechu?

  • 3. Data: 2009-06-23 16:52:18
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    albo gigantyczna pułapka na myszy z grubym jak palec gwóźdź, ktora przy
    probie ruszenia kanapki nadzieje tego zwierza na wylot

    wtedy bedziesz mogl z dowolnym opóźnieniem cyknąć sesję bydlakowi
    ;))))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-06-23 16:59:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    awygo pisze:
    > Aparat z funkcją wykrywania uśmiechu?
    Lipa.
    Jak mu ciasto nie smakowało, to uśmiechu nie bedzie
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-06-23 17:00:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1r0sn$835$1@inews.gazeta.pl>,
    WM nabazgrał:
> [...]
    > papierka i zjedzenie ciasta.
    >
    > Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    Jak masz tam dość światła dla AF, to pułapka ostrości, a jak nie
    to potrzebny Ci będzie dowolny czujnik ruchu.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 6. Data: 2009-06-23 17:34:00
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "WM " napisał
> [...]
    > zawinietym w papier, które zostawiłem na będącym tam stole.
    > Na chwilę wróciłem po herbatę i to wystarczyło skubańcowi na rozwinięcie

    może po prostu opieprz domowników/znajomych którzy byli z Tobą. raczej żaden
    zwierz sobie ładnie nie odpakuje zawiniątka ;)

  • 7. Data: 2009-06-23 18:46:54
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik WM napisał:
    > Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    Ciastko pułapka ze sporą iloscią środków na przeczyszczenie :-)
    To mógł być dwunożny złodziej. Zresztą zasrana wiewiórka też moze być
    malowniczym obiektem do fotografowania.

  • 8. Data: 2009-06-23 19:11:17
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    > Aparat z funkcją wykrywania uśmiechu?

    Zajebiste! :)
    tomekk

  • 9. Data: 2009-06-23 19:25:18
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 23 Jun., 18:46, "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]
    > papierka i zjedzenie ciasta.
    >
    > Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    wloz do ciastka tabletki nasenne.
    jak zje to zasnie a potem zrobisz mu zdjecie. :-)

  • 10. Data: 2009-06-23 19:56:31
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Everyone falls the first time, right, WM?

    > Macie pomysł jak zrobić pułapkę fotograficzną?

    Dowolny Canon który jest obsługiwany przez CHDK.
    I opcja:
    Motion detection - Trigger exposure in response to motion,
    fast enough to catch lightning.

    > Pozdrawiam WM

    Sławek
    --