  • 21. Data: 2009-06-24 14:05:12
    Temat: Re: Pułapka fotograficzna
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <bofh> napisał

    > Zwierzęta mają swoje upodobania, czasami dziwne. Trafiają się psy
    > wegetarianie, słyszałem o psie, który nie jadł mięsa, ale przepadał za
    > truskawkami. Miałem kota, który lubił obierki ogórków i ziemniaków. Pies u
    > babci lubił surowy makaron. Zwierzęta też mają swoje odchyłki żywieniowe.

    Zgadza się. Typowa, encyklopedyczna dieta zwierząt może wprowadzać w błąd.
    Mój dżerman szejferhund był widywany za domem podczas łasowania w
    truskawkach i w pomidorach, a na widok ogórka kwaszonego silna mu ciekła z
    pyska ; )
    Mięso jadał równie chętnie.
    ; )

    Jeśli to był tchórz, który nic ostatnio nie jadł to mógl się najarać na
    ciasto ; )
    Może jak dostanie sraczki to więcej nie przyjdzie ; )))))

    adam

  • 22. Data: 2009-06-24 14:39:26
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 24 Jun., 16:05, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
> [...]
    > Mój dżerman szejferhund był widywany za domem podczas łasowania w
    > truskawkach i w pomidorach, a na widok ogórka kwaszonego silna mu ciekła z

    moj beagle je wszystko jesli tylko zauwazy ze ludzie to jedza.
    ( wogole to on mysli, ze jest czlowiekiem , z kolei pies sasiadki
    mysli ze jest kotem gdyz zyje w srodowisku kocim))
    truskawki gdy tylko wyczail ze sa jadalne to natychmiast , obrywa
    prosto z krzaka nawet z liscmi.
    zauwazyl ze jadlem cebule , tez sie domagal i pozarl ja , choc
    wstydzil sie pozniej ze cos takiego je , ale zjadl do reszty.