    Subject: Re: Pudło
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "T." <k...@i...pl>
    Date: Wed, 30 Oct 2019 09:14:37 +0100

    W dniu 2019-10-29 o 19:32, Shrek pisze:
    > W dniu 29.10.2019 o 19:12, p...@g...com pisze:
    >> https://tvn24.pl/tvnwarszawa/bielany/warszawa-sokrat
    esa-bielany-jest-areszt-dla-kierowcy-1392000

    > To akurat pod publiczkę. No chyba że naprawdę obawiają się że da nogę do
    > izraela. W sumie odkąd mu dożywociem zaczęli grozić to ma sens.

    Sprawca tragicznego wypadku na warszawskich Bielanach, w wyniku którego
    zginął 33-latek, został zapytany przez dziennikarza ,,Polsat News", czy
    zmierza przeprosić za to, co zrobił. 31-latek w odpowiedzi opowiedział o
    swoim stanie psychicznym.

    "Na tą chwilę, jak pan chce cokolwiek wpisać, to pan wpisze, że wczoraj
    była sprawa popełnienia samobójstwa i to może pan wpisać. Jak pan chce,
    może pan to wpisać. Ja chciałem sobie wczoraj przez tą całą sytuację
    odebrać własne życie, a wy robicie z tego k... taką podpuchę i takie
    bzdury wypisujecie. Ja już, że tak powiem, trzeci dzień nie śpię, trzeci
    dzień nie jem i wizje mam cały czas przed oczami i wszystko widzę. Ja
    teraz na tą chwilę jestem już na izbie przyjęć w szpitalu i zaraz mnie
    po prostu będą zabierali. Jeżeli uznają, że jest ze mną tak źle, jak ja
    czuje, że jest ze mną źle, no to może się to skończyć jeszcze gorzej,
    niż ja sobie wyobrażam. A wiem, że ja już mam pętle na szyi, ja już to
    wiem" -- mówił w rozmowie z ,,Polsat News" Krystian O., sprawca wypadku na
    warszawskich Bielanach.

    Ciekawe, jak ktoś bez mózgu i sumienia może cokolwiek myśleć i przeżywać
    jakiekolwiek emocje...

    Ps. To taka nowa świecka tradycja - robić ze sprawcy wypadku celebrytę z
    wywiadami...

    T.