  • Data: 2019-10-30 18:07:46
    Temat: Re: Pudło
    Od: mk4 <m...@d...nul> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-30 05:59, Shrek wrote:

    > Ciężko się nie zgodzić.

    > Że zastanawiają się czy mu nie zmienić klasyfikacji a co za tym idzie
    > zagrożenie znacznie wyzszą karą.

    > No jak dla mnie tak. Gdyby mi groziło dożywocie, to zacząłbym sprawdzać
    > z kim nie mamy umowy o ekstradycji.

    > Prawa to akurat od dawna nie mamy, a od niedawna nawet nie udajemy. No
    > miał pecha. Załatwił sprawę spektakularnie, to teraz ma.

    > Tak - może się któryś inny zastanowi. W ogóle wiadomo, że resocjalizacja
    > nie działa, więc idąc twoim tropem, albo nie karać w ogóle albo kula w łeb.

    > Kary.

    Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to
    nadal nie działał celowo i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się
    stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to
    prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

    To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców. A
    zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

    --
    mk4