  • Data: 2019-10-30 19:27:17
    Temat: Re: Pudło
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.10.2019 o 18:07, mk4 pisze:

    > Tylko on nie działał celowo. Nawet jeśli rażąco naruszył przepisy to
    > nadal nie działał celowo

    Niechcący rażąco naruszył przepisy. On w ogóle nie chciał zapierdalać,
    samo tak jakoś głupi wyszło.

    > i nadal prawdopodobieństwo tego, że coś się
    > stanie było względnie niewielkie. A nawet nikłe. No ale jak to
    > prawdopodobieństwo - w lotto tez ktoś wygrywa...

    A dużo więcej przegrywa. Jak ktoś gra w lotto, to prawdopodobieństwo
    przegranej jest bardzo duże. Koleś zagrał i przegrał.
    Prawdopodobieństwo, że wygra i nikogo nie zabije było bardzo małe. Jak
    to w lotto.

    > To napisałem z myślą o tych, którzy wszędzie widzą morderców.

    To napisałem z myślą o tych, którzy usprawiedliwiają morderców.

    > A zwłaszcza tam gdzie ich nie ma. Może się jednak jakoś zreflektują.

    Jak nie ma? Te wszystkie ofiary na drogach, to zeszły na zawał serca,
    czy ze starości?
    Może się jednak zreflektujesz?

    Pozdrawiam
    Piotr