  • Data: 2010-05-04 01:25:14
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co fajnego robisz? Podziel się z nami...

    Nic fajnego ;)... prosty "włączacz" ;)... trafiła mi się płyta główna,
    która nie posiada opcji "WakeUp after PowerFail" czy czymś takim ;)... a
    bardzo by się przydała ;)... więc pomyślałem, że dorobię do tego parę
    bajerów przy okazji - włączanie po kilku minutach od powrotu zasilania,
    możliwość włączenia przyciskiem, zabezpieczenie przed omyłkowym resetem
    itp itd ;)... jakiś AVRek o 6 lub 8 nogach i tyle ;)... tylko to ma być
    mały układzik, a jak dorzucę do niego jakieś przekaźniki czy coś, to już
    nie będzie ;)... wiem - są małe przekaźniki itp, ale jeśli nie ma ich
    lokalnie, to cena przesyłki zabija ;)...
    W sumie mógłbym zrobić to pod konkretną płytę, ale skoro ma to pewne
    dodatkowe funkcje (choćby np. opóźnienie) - niech będzie uniwersalne :)...

    Konop