  • Data: 2010-05-05 14:33:53
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konop napisał:

    > Hehe, można by je rozbudowywać, rozbudowywać i w ogóle... Wstawanie po
    > padzie zasilania - komp to "serwer" - router, dzielący łącze DSL. Stoi u
    > mnie w mieszkaniu, dzieli neta na kilka mieszkań. Wyobraź sobie sytuację
    > - ja wyjeżdżam, jest awaria zasilania, prąd powraca, a router -
    > martwy... I sąsiedzi nie mają neta... jasne, zwiecha systemu to też
    > problem ;)... ale powiem tyle - poprzedni serwer (zasilacz AT, nie było
    > problemu) zawiesił się może 2 razy przez kilka lat pracy, natomiast
    > normalne są przerwy w zasilaniu ze 3 razy na rok. Dlatego mi bardziej
> [...]

    A nie lepiej *w tym konkretnym przypadku* po prostu wstawić tam normalny
    router DSL? Pytanie było o sens konstrukcji urządzenia i publikowania
    projektu. To trochę co innego -- wtedy lepiej zrobić cos uniwerslnego,
    bo inaczej pies z kulawą nogą się tym nie zainteresuje. Natomiast robiąc
    coś tylko dla siebie, najlepiej zrobić to najprościej jak się da.

    -- Jarek

    PS
    Czy zwarcie w złączu zasilacza ATX styku z zielonym i czarnym kabelkiem
    nie rozwiąże problemu?