  • Data: 2010-05-05 12:25:24
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I zamierzasz zrobić to w jednym egzemplarzu czy na handel?
    > Brzmi to niezbyt atrakcyjnie i wyjdzie pewnie drożej niż wymiana
    > płyty na taką z potrzebnym ficzerkiem. No chyba że robisz to "dla sportu".

    Nie no, jedno-, dwu- lub trzyrazowo :)... Ze względu na fakt, że będzie
    to zabezpieczało kompa przed skutkami "migania" prądu nie wykluczam
    wykorzystania tego w innych komputerach w przyszłości, dlatego chcę, aby
    było to nieco bardziej uniwersalne ;)... bo dostosować się do tej jednej
    konkretnej płyty mogę bez problemu :).
    Co do kosztów - robię to dla sportu, po to, aby opublikować w necie i
    niech się ktoś cieszy ;D...
    Jak już pisałem - płyty główne mają raczej prymitywną funkcję "turn on
    after power fail", tu będzie ciut więcej możliwości, dlatego jestem w
    stanie dać tyle ile kosztowałaby mnie wymiana płyty na nową ;)... a to
    też nie jest darmowe... dlatego myślałem - mały ATtiny, to parę złotych
    (ATtiny4 - 2,85 :))... płytka domowej roboty - grosze... Jak się zacznie
    dobierać i zamawiać wysyłkowo jakieś przekaźniki itp - faktycznie,
    przestaje się opłacać....

    Konop