  • Data: 2010-05-05 13:58:59
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja widywałem takie ustrojstwa (czasem konstruowane w podobnym trybie)
    > przeznaczone do pracy jako watchdog. Jak nie ma przez określony czas
    > aktywności twardego dysku, to się robi reset. Oprogramowanie dba o to,
    > by dysk miał zajęcie, a jak tego nie robi, to znaczy, że zdechło.
    > Skoro to ma być projekt pro publico bono, a wykorzystany będzie
    > mikrokontroler, to nic nie szkodzi dodać i taką funkcjonalność.

    No nie mówię NIE :).. Zawsze opcję dodać można ;)... Pytanie tylko jaki
    jest sens... W końcu może paść obsługa sieci, a komp działać będzie,
    może paść wszystko tak, że lampka dysku zostanie "włączona" :)... ale to
    są szczegóły programowe... najpierw chce wiedzieć, czy jest sens coś
    takiego budować, ze względu na koszty itp :)...

    Konop