  • Data: 2010-05-05 21:18:04
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > takie głupie pytanie: opcji autostart w biosie nie masz? Albo

    Nie mam - pisałem o tym od początku ;)... I stąd jest problem...
    W instrukcji do płyty głównej jest zworka niby autostart... ale ja mam
    ciut inny model (ale o tym samym oznaczenu - przed zakupem patrzylem do
    instrukcji) i rozklad zworek jest nieco inny... Odpowiednika tej zworki
    nie znalazlem... Poza tym, w instrukcji napisano, zeby dokonac
    poprawnych ustawien w BIOS, a odpowiednich opcji nie ma...

    > kondensatorek 1mikro równolegle do włącznika?

    No jest to jakieś rozwiązanie, ale serio myślałem, że w cenie c.a. 1
    piwa w knajpie da się to zrobić fajniej z lepszą funkcjonalnością.
    Dlatego pytałem tylko o elektryczny sposób sterowania, a nie o pomysły
    na rozwiązanie problemu ;D... A tu proszę - Pszemol mnie podpuścił i już
    więcej jest postów jak to zrobić inaczej, a mniej podpowiadających mi
    jak tym sterować ;D;D;D...

    Konop