  • Data: 2010-05-04 22:06:15
    Temat: Re: Przyciski w obudowie kompa - czy jest jakiś standard?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przekaźnik na 12 albo 5V (jaki masz) podłączasz do zasilacza kompa, a
    > styki normalnie zwarte do przycisku "Power ON". Już nie będzie się
    > obijał ;)

    A skąd się weźmie te 12V, gdy komp jest wyłączony?
    A jak zachowa się komp, któremu na stałe zewrę przycisk zasilania? Na
    mój gust się od razu (np. po 4..5s) wyłączy ALBO nie będzie można
    zamknąć systemu przyciskiem POWER.
    Prościej to można zrealizować kondensatorem włączonym równolegle do
    przycisku - bardziej prawdopodobne, że zadziała, proste, tanie - nie
    musi być więc "przenośne"...
    Pisałem już, że skoro i tak trzeba coś dobudować, to dorobię coś
    lepszego, z paroma innymi "bajerami" :)...

    Konop