  • Data: 2014-01-21 18:41:22
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 18:11, neelix pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:lbllc8$4hn$1@node2.news.atman.pl...
    >> http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,14691757,
    Samochod_za_48_groszy__Tyle_placi_za_egzaminacyjne.h
    tml#TRrelSST

    > Kiedyś tak przecież było, ale wtedy nie robioną przekrętów na tak
    > olbrzymią skalę i nieuczciwej konkurencji. Nie było wordów więc nie było
    > patologii. Egzaminy były organizowane w OSK. Za komuny w wielu
    > dziedzibnach było normalnie.

    Za "komuny" - tak zgodzę się i jest zdaje się wyjątkowe, jeżeli chodzi
    o to co wypisujesz tutaj zazwyczaj.

    > Dzisiaj word dostanie auta za grosze,
    > tysiące OSK z musu kupi tysiące pojazdów, bo inaczej wypadnią z rynku.
    (...)

    Z WORD-ami to wiadomo od dawna, że patologia goniła patologię,
    afery itd. Generalnie mam złe zdanie o obecnym systemie szkolenia
    i egzaminowania kierowców w Polsce.