  • Data: 2014-01-21 20:31:14
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 19:54, J.F pisze:

    > Ustawodawca to tylko dlugosc okreslil, i dobrze.

    He, he - przypomnij mi, czy można zdawać na własnym samochodzie...

    > Czy szkola ... no, jest to to jakas koncepcja, ale:
    > -ktos zdaje sam egzamin ... ze szkola ma sie umawiac na wynajem auta z
    > kierowca ?

    Mogą mieć własny, w czym problem. Może przyjechać z kimś itd.

    > -szkola moze jakis wynalazek wynalezc. Cala kabina ze szkla, naped
    > elektryczny, kamery cofania, co by sie latwo zdawalo,
    > -egzaminator do wozka przyzwyczajony ... to i bezpieczniej.

    Żeś wymyślił - teraz pokaż chętnych na zdawanie na czymś takim.
    Zresztą jeżeli to jest normalnie zarejestrowany pojazd to jaki
    problem? Egzamin to generalnie umiejętność zachowania na drodze,
    w ruchu itd.

    > No i
    > -przeciez szkolom sie nie narzuca, ucza na czym chca :-)

    Na czym muszą, by egzamin się jakoś zdało. Jednak w niektórych
    miejscach można nie korzystać z pojazdów WORD...

    > -dzieki tym zmianom nie uczysz sie na jakims rozklekotanym zlomie.

    Bzdura. Szkół jest tyle, że można sobie wybrać taką, która nie będzie
    oferować złomów jeżeli tego nie chcesz. Bez wspomagania przez
    przetargi w WORD-ach itd.