  • Data: 2014-01-21 20:41:03
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 19:59, Tomasz Stiller pisze:

    > "Kiedyś" to nie było możliwości technicznych, żeby coś takiego
    > instalować. Teraz są takie możliwości, a kamera jest po to, żeby w razie
    > ewentualnych wątpliwości egzaminowanego można było rozpatrzyć jego
    > skargę. Widzisz tu jakiś problem? Bo ja nie, cieszę się, że taki egzamin
    > jest nagrywany.

    Kamery są efektem patologii, a nie normalności i możliwości
    technicznych. Patologii właśnie w WORD-ach, łapówek, kombinacji
    itd. Ty zwyczajnie nie wiesz jak można normalnie zdawać egzamin
    na prawo jazdy. Nie musi być to samochodów oplątany elektroniką
    dookoła, by udowodnić egzaminatorowi złą wolę itd.

    > Bez żartów. OSK mogą konkurować o klientów innymi sposobami - tylko
    > zwyczajnie im się nie chce. Sami sobie zrobili to kuku niestety.

    Jakimi? Podaj parę przykładów. Przy cenie 1000zł za B to pole
    manewru jest niewielkie.

    Czekam na przykłady "konkurowania o klientów innymi sposobami"...