  • Data: 2014-01-21 20:56:30
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2014-01-21 19:54, J.F pisze:
    >He, he - przypomnij mi, czy można zdawać na własnym samochodzie...

    Ale WORDy maja swobode organizowania przetargow.

    >Mogą mieć własny, w czym problem. Może przyjechać z kimś itd.

    No wiesz, to ciagle tylko kursant, wiec egzaminator ma zapasowy
    hamulec i umiejetnosc jego uzycia.
    Uwazam to za prawidlowe ... choc jakos w USA daje sie bez, w UK chyba
    tez.

    > -egzaminator do wozka przyzwyczajony ... to i bezpieczniej.

    >Żeś wymyślił - teraz pokaż chętnych na zdawanie na czymś takim.

    Na czyms co ma doskonala widocznosc w kazda strone, biegow zmieniac
    nie trzeba, a jak sie zmieni to silnik nie gasnie ? Chyba kazdy.

    >Zresztą jeżeli to jest normalnie zarejestrowany pojazd to jaki
    >problem? Egzamin to generalnie umiejętność zachowania na drodze,
    >w ruchu itd.

    Oraz np umiejetnosci parkowania. A potem odstawisz szkolny,
    przesiadziesz sie do prawdziwego ... i umiejetnosci za malo ?

    >Na czym muszą, by egzamin się jakoś zdało. Jednak w niektórych
    >miejscach można nie korzystać z pojazdów WORD...

    No wiec to jest jakas koncepcja ze mozna korzystac z auta szkoly na
    egzaminie.
    A potem dochodzi kwestia kamer itp...

    >Bzdura. Szkół jest tyle, że można sobie wybrać taką, która nie będzie
    >oferować złomów jeżeli tego nie chcesz. Bez wspomagania przez
    >przetargi w WORD-ach itd.

    No, raczej jest tak ze najpierw zapisy, oplata, a potem macanie aut.

    No a z drugiej strony:
    -PJ masz na wszystkie samochody, nie tylko na jeden typ,
    -szkola moze i starsze uzywac, pare lekcji na koniec da ci w nowym
    typie ... nie jest to jakies duze obciazenie.

    J.