  • Data: 2014-01-21 18:35:59
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lbm2et$lr5$1@dont-email.me...
> [...]
    , że samochody do egzaminu są dodatkowo specjalnie przygotowane
    > - mają zainstalowane kamery i rejestratory, których w zwykłych L-kach nie
    > ma. Kto miałby zapłacić za przystosowanie wszystkich? Szkoły jazdy? *ORD?
    > Państwo?

    A nie rozumiesz, że kiedyś żadne gadżety nie były potrzebne? Źle nie było.
    Było normalnie. Po jaki rympał te kamery? Przecież one zostały narzucone.
    Kursanci nie wysłali zapotrzebowań na kamery, bo im się krzywda działa.
    Dorobili teorię i wprowadzili jak światła w dzień a teraz próbują wprowadzić
    alkomaty.

    > Bzdura. Nie muszą. Mogą kupić dowolny samochód i przystosować go na
    > potrzeby nauki. To szkołom jazdy zależy, żeby na tym, żeby mieć samochody
    > takie jak w *ORD, żeby kursantom łatwiej się zdawało egzamin. Wymogu
    > takiego nie ma i nigdy nie było.

    Jest wymog, a tym wymogiem jest konkurencja, która już ma nowe auto i
    zarabia a my stoimy i czekamy bez zysku na auta takie jak w wordzie. Brak
    auta oznacza samolikwidację OSK

    neelix.