  • Data: 2014-01-21 17:07:36
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 15:12, Ergie pisze:

    > Bynajmniej,po prostu nie podałeś ani jednego konkretu kto poniósł
    > szkodę (poza innymi dilerami).

    Nie wiem czy zauważyłeś, ale ja pisałem o patologii w zakresie
    wyboru samochodów egzaminacyjnych i konsekwencji z tym związanych.

    > Ale ja jestem za tym całym sercem, ale nie o tym dyskutujemy tylko

    Może mów za siebie...

    > o tym
    > czy to że WORD wynajął w przetargu tanio auta jest patologią.

    Nie, to Ty sobie temat zawęziłeś do tego prostego zdania, a
    przetarg na użytkowanie 19 samochodów za 9,12zł nazywasz
    'wynajęciem w przetargu tanio auta'. No, przy ofertach
    innych dealerów o parę rzędów wielkości więcej to chyba to
    nie wygląda zbyt dobrze...

    Co do reszty napiszę jeszcze raz:
    "Wykorzystywanie WORD do promocji sprzedaży konkretnego modelu pojazdu
    (konkretnej marki) jest doskonałym pomysłem:>"