  • Data: 2014-01-21 18:11:41
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lbllc8$4hn$1@node2.news.atman.pl...
    > http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,14691757,
    Samochod_za_48_groszy__Tyle_placi_za_egzaminacyjne.h
    tml#TRrelSST
    > Tak przypadkiem trafiłem - fajnie :) Sprawa miała jakiś
    > ciekawszy finał?
    > Naprawdę nie można dopuścić zdawania egzaminu na samochodzie
    > własnym, czy tym, którym się jeździło w czasie nauki?
    > Proste i skuteczne rozwiązanie, które by wyeliminowało
    > różną patologię w tej materii:>

    Kiedyś tak przecież było, ale wtedy nie robioną przekrętów na tak olbrzymią
    skalę i nieuczciwej konkurencji. Nie było wordów więc nie było patologii.
    Egzaminy były organizowane w OSK. Za komuny w wielu dziedzibnach było
    normalnie. Dzisiaj word dostanie auta za grosze, tysiące OSK z musu kupi
    tysiące pojazdów, bo inaczej wypadnią z rynku. Wielu kursantów po zdaniu
    egzaminu kupi takie auto, bo już je poznało. Po kolejnej zmianie stare auta
    znajdą nowych nabywców i będą zarabiały serwisy, a reklama będzie dalej
    jeździła po drogach. Beneficjentami takich operacji są dilerzy i wordy.
    Reszta dostaje po dupie i nie jeden ośrodek upada z tego powodu. Kursant jak
    w czasie zdawania egzaminu trafi na wymianę to też ma przerąbane, bo na
    egzamin nie pójdzie "na wariata". Warto zastanowić się dlaczego władza coś
    takiego dopuszcza. Rzecz idzie wyłącznie o pieniądze. Z egzaminów w OSK
    takich pieniędzy nie będzie. Może czas wrócić do państwowych OSK.
    Przynajmniej będzie przestrzegany kodeks pracy.

    neelix