  • Data: 2014-01-21 16:54:27
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-21 16:07, Tomasz Stiller pisze:

    > Zapominasz, że samochody do egzaminu są dodatkowo specjalnie przygotowane

    Nie, nie zapominam.

    > - mają zainstalowane kamery i rejestratory, których w zwykłych L-kach nie
    > ma. Kto miałby zapłacić za przystosowanie wszystkich? Szkoły jazdy? *ORD?
    > Państwo?

    LOL - a w czym problem instalować na czas egzaminu? A te kamery to się
    wzięły z przypadku, czy innych patologii? Zresztą w 'zwykłych' L-kach
    też są, tylko nie z obowiązku itd.

    > Bzdura.

    Chciałbyś.

    > Nie muszą.

    Oczywiście że muszą, ponieważ takie są na egzaminie państwowym.
    Obowiązku explicite oczywiście nie ma, ale szkoły muszą je kupować
    by mieć klientów.

    > Mogą kupić dowolny samochód i przystosować go na
    > potrzeby nauki.

    Prezentujesz zadziwiający relatywizm.

    > To szkołom jazdy zależy, żeby na tym, żeby mieć samochody
    > takie jak w *ORD, żeby kursantom łatwiej się zdawało egzamin.

    No proszę, czyli egzamin państwowy na konkretnym modelu jednak
    wymusza jego obecność w szkołach.

    > Wymogu
    > takiego nie ma i nigdy nie było.

    Nie pisałem o wymogu sensu stricte, a o wymuszeniu na szkołach
    posiadania takich pojazdów.