  • Data: 2012-06-12 19:27:09
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    news:20120612084442.2fee4993@babcia-workstation...
    > Problem w tym że RS akurat jest nadal bardzo potrzebny inżynierom i
    > technikom którzy używają laptopa nie tylko do Worda, Excella i filmów a
    > do obsługi najróżniejszych urządzeń. Handlowiec czy marketingowiec nie
    > ma o tym zielonego pojęcia. Sterowanie czy programowanie różnych
    > urządzeń tego wymaga. I nie mówię tu o informatyce bo np. w budynku w
    > którym pracuję potrzeba tego do programowania central telefonicznych,
    > rozdzielni elektrycznej czy wind. Automatyka jest w tej chwili obecna w
    > wielu miejscach a RS jako interfejs do niej jest potrzebny.

    A teraz przemyśl to sobie z punktu widzenia producenta komputera:
    sprzedaje ileś tam milionów urządzeń z których 5 czy 6 będzie używane
    przez takiego jak Ty - i na dodatek Twoje potrzeby doskonale spełni
    przejściówka USB-RS232 za 30zł? No oczywiste że wyrzuci duże,
    niezgrabne gniazdko które nie dość że psuje wygląd laptopa to kosztuje $$.

    > Samo WiFi w laptopie jest fajne. Ale do czasu. Bo z jednej strony eter
    > jest coraz bardziej zaśmiecony i często jest problem ze stabilnym
    > łączem. Z drugiej strony na WiFi nie uzyskasz takiej prędkości jak na
    > kablu gigabitowym.

    I tu też się nie zgodzę - wiele osób nie zdaje sobie sprawy że szybkość
    wifi w większości przypadków nie jest wąskim gardłem zestawu...
    W ubiegły weekend miałem tego przykład - dwu kolesi w kolejce
    do kasy rozmawiają o zakupie routera typu N - jeden pyta: "po co Ci
    N, masz G?" a ten mu na to "internet mi wolno pracuje, chce szybciej".
    I jakoś mam wrażenie że nie ma w domu dostępu do netu szybszego
    niż te 54Mbit... Ale może ma bezpośrednie podłączenie do backbona :-)))