  • Data: 2012-06-12 20:25:15
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/06/2012 17:36, atm wrote:

    > To fakt :]
    > Mam Della Precision M6300. Poczciwa solidna maszyna. Kupilem ja jako
    > cos przejsciowego. Zdazylo sie wiele nocek gdy ten laptop przez cale
    > noce renderowal z pelna wydajnoscia i ani razu sie nie zawiesil.
    > Smialo moge powiedziec, ze da sie. Tyle, ze dalekie jest to od
    > dobrego stacjonarnego komputera. Pod koniec, gdy zaczalem kupowac graty
    > do desktopa, podlaczylem do tego Della dwa monitory, klawiature i myszke
    > - wtedy dopiero zrobilo sie naprawde komfortowo.
    > MacBook PRO to tez raczej DTR, jednak w przypadku Della Precission jest
> [...]

    Stać ich, to niech sobie kupują. Dla lansu, dla fajnej obudowy, dla
    wyświetlacza, dla fikuśnej przejściówki LAN. Czemu nie?

    Kurcze, widzę tu takiego stereotypowego, wąsatego polaka. "Po co ci
    synuś mercedes, od 10 lat jeżdżę Lanosem i klocki kosztują 30zł za komplet".

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net