-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przepływomierz?
Date: Wed, 8 Sep 2010 10:44:16 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 37
Message-ID: <i67ich$ob1$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i62vcn$1q1$1@news.dialog.net.pl> <i6311m$ps6$1@news.onet.pl>
<i63jh3$pii$1@news.net.icm.edu.pl> <s...@u...sie.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-255-109-214.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1283935441 24929 77.255.109.214 (8 Sep 2010 08:44:01
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Sep 2010 08:44:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309147
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Rafal Lorenc" napisał w wiadomości:
> Bugatti [s...@m...pl]
> na: pl.misc.samochody napisal/la:
>
>> Trzeba zrobić diagnostykę dynamiczną.
>> Jeśli dawka paliwa obliczana przez ECU za pośrednictwem MAFa mierzącego
>> "masę" zasysanego powietrza będzie niższa od wartość zadanej (to jest
>> grupa
>> 008 w VAGcomie) to wtedy istnieje znaczne prawdopodobieństwo że to
>> przepływka lub może też być przetarty kabelek od niej...
>
> Bzdura.
> MAF mierzy masę powietrza i dostarcza taką informację do ECU - kanał na
> VAG`u 3. Na tej podstawie ECU pobiera dane z mapy zadymienia i albo
> podlewa albo ujmuje paliwa i to w skrócie zobaczysz na 8 kanale.
No właśnie tak napisałem, więc czemu piszesz że bzdura. (nie do końca
doczytałeś ;-))
Jeśli przepływka jest padnięta to w 008 komp ogranicza dawkę (do wartości
zastępczej) którą odczytujemy w kolumnie via MAF
http://vaglog.rtnet.pl/poised_6278.html
Jeśli ta jest niższa od wartość zadanej przez producenta (a tą znamy z
dokumentacji i "doświadczenia", znajomości danego silnika.) to winą należy
obarczyć przepływkę. Nie należy stwierdzać zgon G70 tylko po grupie 003 bo
jeśli nawet będzie nieznacznie poniżej 850 mg/suw to i tak należy spojrzeć
na dawkę paliwa.
> Pozdrawiam,
> Rafal Lorenc
Pozdr.
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.10 11:08 Rafal Lorenc
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=