  • Data: 2010-09-08 10:44:16
    Temat: Re: Przepływomierz?
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal Lorenc" napisał w wiadomości:

    > Bugatti [s...@m...pl]

    > Bzdura.
    > MAF mierzy masę powietrza i dostarcza taką informację do ECU - kanał na
    > VAG`u 3. Na tej podstawie ECU pobiera dane z mapy zadymienia i albo
    > podlewa albo ujmuje paliwa i to w skrócie zobaczysz na 8 kanale.

    No właśnie tak napisałem, więc czemu piszesz że bzdura. (nie do końca
    doczytałeś ;-))

    Jeśli przepływka jest padnięta to w 008 komp ogranicza dawkę (do wartości
    zastępczej) którą odczytujemy w kolumnie via MAF
    http://vaglog.rtnet.pl/poised_6278.html
    Jeśli ta jest niższa od wartość zadanej przez producenta (a tą znamy z
    dokumentacji i "doświadczenia", znajomości danego silnika.) to winą należy
    obarczyć przepływkę. Nie należy stwierdzać zgon G70 tylko po grupie 003 bo
    jeśli nawet będzie nieznacznie poniżej 850 mg/suw to i tak należy spojrzeć
    na dawkę paliwa.

    > Pozdrawiam,
    > Rafal Lorenc

    Pozdr.