    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Date: Sat, 05 Mar 2011 19:16:20 +0100
    <i...@p...onet.pl>
    <2...@4...com>
    <i...@p...onet.pl>

    On Sat, 5 Mar 2011 07:53:15 -0600, Pszemol wrote:

    >Być może na takiej samej zasadzie to działa z iPadem... Apple wie, że
    >kabelek
    >nie jest decydującym czynnikiem przy wyborze sprzętu, mało tego - dużo
    >ludzi w ogóle nie skorzysta z funkcji wyświetlania obrazu z iPada na HDTV.
    >Więc nie dał kabelka do środka, oferuje go poza zestawem i jest git!
    >Konkurencja, aby zrobić pakiet bardziej atrakcyjny, zwłaszcza dla dusigroszy
    >takich jak Waldek, daje Ci kabelek w zestawie... A Ty się cieszysz :-)

    No bo wiesz - zeby do sprzetu za 500$ nie dorzucic kabelka za 2$, w
    szczegolnosci "bo klient nie zwroci na to uwagi przy wyborze", to to
    jest naciaganie :-)

    No chyba ze kabelek naprawde nie jest potrzebny.

    >To już wszystko zależy od Twojego osobistego poczucia piękna i estetyki :-)

    No i co - zakladac sobie po cztery, czy mizdrzyc sie przed lustrem
    godzinke dziennie ? Bo oczywiscie wszystkie piekne :-)

    >Bo tam gdzie nie ma różnic w "quality" tylko "quantity" racjonalność
    >przychodzi łatwo - masz zwykłe rachunki. Natomiast kwestie różnic
    >jakościowych trudno ocenić matematycznie... No bo jak postawisz
    >kwotę jaką warty jest dla Ciebie lepszy touchscreen w iPhone ?
    >Ma to wartość "bezwymiarową" :-)

    Dla jednych bezcenne, dla innych bezwartosciowe :-)

    Tylko ja jakos nie jestem przekonany aby byl lepszy, przynajmniej dla
    mnie :-)

    >Większość stron jakie odwiedzam swoim iPhone automatycznie
    >serwuje mi wersje dla smartfonów. Adresy zaczynające się na m.*
    >zamiast www.* - a te są zaprojektowane w formie cienkiego paska [...]

    Musialbym sobie potestowac, ale strony na ktore ja patrze raczej nic
    takiego nie robia.

    >Tak że kwestia stron projektowanych dla 1024*768 to zwykle jest albo
    >strona bardzo amatorska albo i tak nie pójdzie na iPhone bo iPhone
    >nie obsługuje technologii Flash...

    Buuuu ... z jednej strony popieram, bo sam nie lubie tego
    niepotrzebnego wciskania flasha, a z drugiej .. to po co mi taki
    telefon, przeciez nie do przegladania internetu.
    A mialo byc tak pieknie, bez komputera :-)

    >Nie wiem czy aplikacja dogaduje się ze sklepami - raczej korzysta
    >z usługi google.shopping - android powinien to mieć też.

    Ale to sie musi google dogadac, w co dalej watpie.

    P.S. Ktos wie na jakiej zasadzie dziala ceneo czy nokaut ?
    Sklepy im same podsylaja oferte i jeszcze placa za reklame ?

    >W tramwaju też?

    a) nie jezdze tramwajem .. no prawie nie jezdze,
    b) to podroz od jednego komputera do drugiego, moge chyba 20 minut
    odpoczac :-)

    >Znowu brzmisz jak ludzie argumentujący przeciwko telefonom komórkowym:
    >- wiesz, mając komórkę mogę zadzwonić do kogoś z tramwaju!
    >- eee... nie mozna po prostu poczekać aż się wróci do domu?
    >:-)

    No ale jak popatrzysz po tramwaju, to malo kto telefonuje.
    A tu przeciez czesciej jest potrzeba - np na spotkanie jedziesz.

    >Właśnie chciałem sprawdzić jakie widełki podaje firma HTC dla
    >telefonu mojego kumpla "Desire". Odwiedziłem ich witrynę i nie ma:
    >http://www.htc.com/us/support/desire-uscellular/tec
    h-specs/
    >Ktoś ma dostęp dla porównania?

    W 90 C zadnego bym nie zabieral :-)

    >Problem w tym, że to nie było w tą stronę. Ekstra minuty były zdaje
    >się naliczane po 39 centów - zdzierstwo. Przekroczenie o 100 minut
    >planu dawało już 40 dolce różnicy. A przekraczaliśmy o wiele więcej
    >ten plan z 700.

    No i tu sie zgadzamy - zdzierstwo i naciaganie klienta :-)

    >Zgadza się, ale wraz ze wzrostem konsumpcji pasma, wzrasta liczba
    >miejsc gdzie 3G lub 4G możesz zastąpić przez wifi. Dużo podróżuję,
    >służbowo i prywatnie, i ostatnio każdy hotel oferuje wifi - jeszcze 5-6
    >lat temu standardem był kabelek Ethernet w pokoju... Świat się zmienia.
    >W Chicago mówiło się aby pokryć zakresem wifi

    Na Polske tez sa plany. No ale na razie nie ma i pewnie dlugo nie
    bedzie. Wiec odbiornik FM lepszy.

    >Wątpię.
    >Spróbuj w sklepie! Weź rękawicę z domu jak będziesz wybierał.

    Numer to raczej bez problemu.

    >Jest różnica pomiędzy człowiekiem oszczędnym, który unika
    >szastania pieniędzmi na lewo i prawo a dusigroszem, który
    >poświęca swoją wygodę i przyjemność dla paru złotych...
    >Warto ten złoty środek znaleźć :-)

    No to pisalem - wygody tylko 5%, a oszczednosci 50, nie oplaca sie :-)

    >Działa to tak w tym akurat programie, że ekranik iPhone jest okienkiem
    >przez które oglądasz ekran zdalnego komputera. Przez "szczypanie"
    >możesz powiększyć zooma/pomniejszyć...

    No tak, tu jest zaleta iphona, inne nie maja tak wygodnego zooma.

    >Oczywiście wygoda nie jest w pełni porównywalna
    >do pracy przy desktopie - nie ma co się oszukiwać, ale użyłem tego już
    >dwa razy: [...]

    Aha, i to sie nazywa "czesto" :-P

    >Nie wiem jak u Was, ale w USA dużo można utargować...

    U nas raczej nie. A w dodatku taka nawigacja jest bardzo droga w
    stosunku do innych, tracisz ja razem z samochodem, ma kiepskie mapy.
    Choc ma pare zalet.

    >Zupełnie inaczej się tu w USA kupuje
    >samochód gdy auta stoją na placu u dealera i parzą go w portfel a inaczej
    >w Polsce, gdzie auta się sprowadza po wpłaceniu zaliczki... :-)

    No coz - rynek nie lubi prozni - zaloze sie ze zarabiaja w inny sposob
    :-)

    >Nuda.

    no i tu sie przydaje odpowiedni komputerek, tylko warunek - musi
    potrafic dzialac takze bez internetu :-)

    J.