  • Data: 2011-03-08 16:25:03
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 10:06:36 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Przeczytałem jeszcze raz i uważnie. Wciąż punkt jaki zakreśliłeś w ramkę
    > z powodzeniem może się odnosić do PRZECHOWYWANIA a niekoniecznie
    > do użytkowania. Obie sprawy należą do rozdziału "Ochrona telefonu".

    Jeśli jakiś fakt nie pasuje do teorii, to tym gorzej dla faktu :)

    > A może punkt zaraz pod ramką, na temat utylizacji również Twoim zdaniem
    > odnosi się do użytkowania?

    Noszenie telefonu w kieszeni też dotyczy składowania :)

    > Nie bądź tendencyjnym fanatycznym przeciwnikiem jak Waldek
    > co to ślepo chwali wyroby konkurencji tylko pokaż mi specyfikację,
    > w której wyraźnie i jednoznacznie rozróżnione są widełki temperatury
    > dla użytkowania i dla przechowywania.

    Pokazałem to co daje w dokumentacji HTC. Nie chcesz w to wierzyć bo ci te
    dane do teorii nie pasują, to nie wierz, twoja sprawa.

    > Wtedy będzie jasność. Na razie
    > nie wiemy czy to co wziąłeś w ramkę nie odnosi się do przechowywania
    > i zwyczajnie nadinterpretujesz na swoją korzyść - nic więcej.

    Nie. Jedyne siłowe dopasowywanie faktów do założonej teorii jest z twojej
    strony. Z 11 punktów większość wprost mówi o eksploatacji urządzenia, a nie
    przechowywaniu, a ty się zapierasz, że to niczego nie dowodzi :)

    > Niczego nie dowodzi. To co widzisz to tylko efekt Twojej wyobraźni.

    Ależ oczywiście, bałwanie. Sam sobie w wolnej chwili tą broszurkę
    napisałem, wydrukowałem a następnie zeskanowałem by ci pokazac i udowodnić
    nieprawdopodobną tezę. Bo przecież to *NIEMOŻLIWE*, by
    <BACZNOŚĆ>Apple<SPOCZNIJ> dał temperatury eksploatacji 0-30C, a jakiś tam
    gówniany HTC od -20 do +50C :D

    AMEN

    > Pytam Ciebie, bo HTC nie publikuje tych informacji na website.

    No więc, napisz do nich, bałwanie. Skoro nie wierzysz ich broszurkom.

    > Jak widzę sam nie możesz być pewny bo opierasz się wyłącznie
    > na wieloznacznym tekście - tłumaczonym.

    Hehe, napieraj jak można to źle przetłumaczyć. Tłumacz się pomylił i wpisał
    -20 zamiast 0 i +50 zamiast +29 (to 29 to dlatego, że przecież HTC *MUSI*
    być z definicji gorszy niż Apple i nie może mieć granicy 30)? :)

    > Dowodzi to tego, że to co przytoczyłeś to nie jest formalna
    > lista parametrów tylko zdurnowaciałe wieloznaczne tłumaczenie.

    Sam jesteś zdurnowaciały. Nie ma żadnej wieloznaczności. No chyba, że
    jedyne jednoznaczne tłumaczenie jakie jesteś w stanie przyjąć wymaga
    przyłożenia czymść ciężkim przez łeb.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"