  • Data: 2011-03-08 14:44:48
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 07:20:47 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Sorry, ale dalej nie wiemy czy to temperatura użytkowania czy
    > przechowywania.

    To przeczytaj jeszcze raz i uważnie, bo wychodzi, że może słowa i od biedy
    rozumiesz, ale kontekst tekstu pozostaje poza twoim zasięgiem. Już w
    pierwszym akapicie pod "Ochroną telefonu" masz użytkowanie, a ci nagle
    przechowywanie wychodzi:)

    > Trochę lewe tłumaczenie tekstu dające dużo wieloznaczności w
    > interpretacji...

    Guzik tam, po prostu broszurka dowodzi niewygodnych dla ciebie faktów i
    próbujesz jej zaprzeczać.

    > Nie masz jakieś formalnej tabelki z parametrami "Environmental Specs"?

    Napisz do HTC, że ci nie odpowiadają ich broszurki i chcesz dokładnej
    tabelki. Nuż cię posłuchają? ;)

    /.../

    > Jak widzisz "operating temperature" dosyć drastycznie różni się od
    > temperatury przechowywania. Nie jest wykluczone, że to "nie wystawiać
    > na działanie" dotyczy przedziału "non-operating".

    No i czego to ma dowodzić, poza tym że laptopy znacznie częściej przebywają
    w stanie "non-opertating" niż telefony?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.