  • Data: 2011-03-08 18:48:34
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:hgskm4z6f3ch.783askrahrfl$.dlg@40tude.net...

    > Powtórz to sobie jeszcze kilkanaście razy, by dodać wagi swoim słowom :)

    > No, jeden z kolejnych punktów zawiera informację o noszeniu telefonu w
    > kieszeni. Ale to tylko "niejasne zdanie z przetłumaczonej kilka krotnie
    > instrukcji".

    A inne na temat utylizacji. Nie przeszkadza Ci to jednak w interpretacji
    ze WSZYSTKIE punkty dotyczą użytkowania telefonu...

    > Piszą też o noszeniu w kieszeni. Pewnie w celu przechowywania :)

    Piszą też o utylizacji. Pewnie w celu używania ... na śmietniku.

    JESTEŚ TENDENCYJNY.

    >>> twojej
    >>> strony. Z 11 punktów większość wprost mówi o eksploatacji urządzenia, a

    > Zastanawiam się, dlaczego tak bardzo boisz się uznania tego za fakt?

    Niczego nie BOJĘ się. Stwierdzam FAKT, że tekst jest wieloznaczny
    i podaję Ci co najmniej dwie wersje jak go można zinterpretować.
    Dopuszczam więc możliwość, że Twoja interpretacja jest prawdziwa,
    ale nie jest to konieczne bo tekst nie jest jednoznaczny.
    Nie wiedzieć czemu, Ty dopuszczasz jedynie Twoją wersję, jak fanatyk.

    > A ty cały czas bałwan. YPB?

    No ale czemu jesteś cham?
    Masz jakieś problemy z kontrolowaniem emocji?
    Czy po prostu nie wyniosłeś wychowania z domu?

    > Przechowywania, hehe, w kieszeni :)

    > Nie, nie można.

    Miałeś objawienie od boga?

    > Bałwan :)

    > Nie. Poza tym, bałwanku, angielska wersja też byłaby tylko tłumaczeniem :P
    > Żeby przeczytać oryginał, obawiam się, musiałbyś nauczyć się chińskiego i
    > ich znaków.

    Być może angielska byłaby pierwszym tłumaczeniem.
    Tym z chinskiego. Polskie, zgaduję, nie było tłumaczone z chinskiego
    lecz drugie tłumaczenie, pewnie z angielskiego. Jakość tłumaczenia
    instrukcji do polskiego sprzętu zawsze budzi we mnie duże zastrzeżenia
    i często mimo istnienia polskiej wersji sięgam po angielskie, zwykle
    dużo lepsze, logiczniejsze i sensowniejsze tłumaczenie.

    > Jeszcze kilkanaście razy to powtórz, tak dla wzmocnienia waiary :)

    Twoje metody wzmacniania swojej wiary nie na każdego działają...

    > A więc jednak przez łeb...

    Czy uznajesz FAKT, że nie potrafiłeś przytoczyć jednoznacznej i
    profesjonalnej
    tabelki z parametrami technicznymi w której byłoby rozróżnione użytkowanie
    i przechowywanie urządzenia?

    Czy uznajesz FAKT, że to co przytoczyłeś to był tekst instrukcji dla
    użytkownika
    napisany dla lepszego zrozumienia potocznym, nieprecyzyjnym językiem
    w odróżnieniu od tabelki Toshiby jaką przytoczyłem ja, profesjonalnym
    i technicznym językiem?

    Czy uznajesz FAKT, że wieloznaczny tekst interpretujesz na swoją korzyść?