  • Data: 2011-03-08 18:12:02
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 11:48:42 -0600, Pszemol napisał(a):

    > To nie jest żaden "fakt" - to jest niejasne zdanie z przetłumaczonej
    > kilka krotnie instrukcji.

    Powtórz to sobie jeszcze kilkanaście razy, by dodać wagi swoim słowom :)

    > ??

    No, jeden z kolejnych punktów zawiera informację o noszeniu telefonu w
    kieszeni. Ale to tylko "niejasne zdanie z przetłumaczonej kilka krotnie
    instrukcji".

    > To nie jest problem wiary/niewiary lecz problem interpretacji.
    > Piszą aby nie wystawiać telefonu na działanie takiej czy takiej
    > temperatury ale nie piszą jasno czy chodzi o przechowywanie
    > czy użytkowanie.

    Piszą też o noszeniu w kieszeni. Pewnie w celu przechowywania :)

    > Bo niczego to nie dowodzi dla mnie. Ty robisz wishfulthinking.

    Zastanawiam się, dlaczego tak bardzo boisz się uznania tego za fakt?

    > No i znów jesteś cham.

    A ty cały czas bałwan. YPB?

    > Nikt Ci tego nie zarzuca - skup się. Zarzut odnośnie wyobraźni dotyczy tego,
    > że traktujesz te widełki temperatury jako zakres używania a nie
    > przechowywania.

    Przechowywania, hehe, w kieszeni :)

    > Tymczasem gdy nie podano inaczej można dwojako to rozumieć.

    Nie, nie można.

    > Cham.

    Bałwan :)

    > Chętnie zobaczyłbym oryginał instrukcji z którego tłumaczono na polskie.
    > Masz wersję angielską?

    Nie. Poza tym, bałwanku, angielska wersja też byłaby tylko tłumaczeniem :P
    Żeby przeczytać oryginał, obawiam się, musiałbyś nauczyć się chińskiego i
    ich znaków.

    > To że Ty czegoś nie widzisz nie znaczy że tego nie ma.

    Jeszcze kilkanaście razy to powtórz, tak dla wzmocnienia waiary :)

    > Jednoznaczność dałoby określenie czy są to parametry przechowywania
    > czy użytkowania - dałem ci przykład jednoznacznej tabelki u Toshiby.
    > Ale jak widzę brak Ci czegoś aby zrozumieć prostą rzecz.

    A więc jednak przez łeb...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem