  • Data: 2011-03-07 21:39:22
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:iit4n6h67msqmfh7h444c9l9hpu825h4ke@4ax.com...

    > No bo wiesz - zeby do sprzetu za 500$ nie dorzucic kabelka za 2$, w
    > szczegolnosci "bo klient nie zwroci na to uwagi przy wyborze", to to
    > jest naciaganie :-)

    To tylko Twoja interpretacja że nie dołożono go bo klient nie zwróci
    uwagi. Poza tym - nie chodzi o to że nie zwróci uwagi a raczej o to,
    że nie jest to niezbędny komponent aby uzyskać pełną funkcjonalność.

    > No chyba ze kabelek naprawde nie jest potrzebny.

    Kabelek NIE JEST potrzebny do normalnego użytkowania iPada.
    To nie jest przystawka do telewizora, to jest autonomiczne urządzenie.
    Podłączenie go do TV to jedna z opcjonalnych funkcji.

    I jak się kabelka (niezbędnego) nie dołącza do DVD czy Blue Raya,
    którego bez TV nie da się używać, to chyba bardziej uzasadnione
    jest niedołączanie go do iPada.

    > No i co - zakladac sobie po cztery, czy mizdrzyc sie przed lustrem
    > godzinke dziennie ? Bo oczywiscie wszystkie piekne :-)

    Masz problemy, naprawdę...

    > Dla jednych bezcenne, dla innych bezwartosciowe :-)

    Są ludzie dla których wyduszenie ostatniego grosza ma wartość
    samą w sobie a jakość jest daleko na końcu listy priorytetów.
    Dlatego właśnie tak trudno ocenić w walucie różnice jakościowe.

    > Tylko ja jakos nie jestem przekonany aby byl lepszy, przynajmniej dla
    > mnie :-)

    A w ogóle miałeś go dłużej w ręce niż 2 minuty?

    > Musialbym sobie potestowac, ale strony na ktore ja patrze raczej nic
    > takiego nie robia.

    Podaj 2-3 przykłady - chętnie Ci to sprawdzę.

    > Buuuu ... z jednej strony popieram, bo sam nie lubie tego
    > niepotrzebnego wciskania flasha, a z drugiej .. to po co mi taki
    > telefon, przeciez nie do przegladania internetu.
    > A mialo byc tak pieknie, bez komputera :-)

    Nie jest tak źle. Na początku myślałem że to deal-breaker, bo przecież
    nawet youtube.com używa flasha, ale potem się okazało że do tych
    najbardziej wartościowych witryn które używają flasha ktoś już
    zrobił natywną aplikację dla iPhone. A te witryny które nie mają takiej
    aplikacji przeważnie nie są aż tak ważne aby miały decydować o
    wyborze telefonu... W końcu nie ma on funkcji zastąpić komputer
    w 100% a jedynie ułatwić i odciążyć pewne drobne rzeczy do których
    używa sie komputera.

    > Ale to sie musi google dogadac, w co dalej watpie.
    >
    > P.S. Ktos wie na jakiej zasadzie dziala ceneo czy nokaut ?
    > Sklepy im same podsylaja oferte i jeszcze placa za reklame ?

    Myślisz że ktoś tu czyta jeszcze ten przydługi wątek poza nami?
    Chcesz usłyszeć odpowiedź to radziłbym zapytać w nowym wątku.

    > a) nie jezdze tramwajem .. no prawie nie jezdze,
    > b) to podroz od jednego komputera do drugiego,
    > moge chyba 20 minut odpoczac :-)

    Ciągle spadasz grawitacyjnie do odpowiedzi "Po co mi komórka...
    mogę porozmawiać po miedzianym drucie jak wrócę do domu."

    > No ale jak popatrzysz po tramwaju, to malo kto telefonuje.
    > A tu przeciez czesciej jest potrzeba - np na spotkanie jedziesz.

    Wysyłają smsy non stop. Ja widuję ludzi ciągle wpatrujących sie w ekraniki.

    > Numer to raczej bez problemu.

    No właśnie nie, bo jak ma pojemnościowy touchscreen to
    w ogóle przez rękawice nie będzie działać, niezależnie od
    rozmiaru klawiszy. Chyba że potrafisz bez dotykania ekranu
    uruchomić komendy głosowe.

    > No to pisalem - wygody tylko 5%, a oszczednosci 50, nie oplaca sie :-)

    A jak oceniłeś tą wygodę na 5% ceny?

    > No tak, tu jest zaleta iphona, inne nie maja tak wygodnego zooma.

    Te z pojemnościowym touchscreenem powinny mieć "multitouch".

    > Aha, i to sie nazywa "czesto" :-P

    :-)

    > U nas raczej nie. A w dodatku taka nawigacja jest bardzo droga w
    > stosunku do innych, tracisz ja razem z samochodem, ma kiepskie mapy.
    > Choc ma pare zalet.

    Co to znaczy tracisz ją razem z samochodem?
    Następny samochód też przecież będzie miał jakąś...

    > No coz - rynek nie lubi prozni - zaloze sie ze zarabiaja w inny sposob
    > :-)

    Tak, sprzedając 10x więcej aut w tym samym czasie ale z mniejszą marżą.

    nuda panie.