  • Data: 2011-03-08 17:48:42
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message
    news:1dlyb5lfz4v34$.cppfdbzodczb.dlg@40tude.net...

    > Jeśli jakiś fakt nie pasuje do teorii, to tym gorzej dla faktu :)

    To nie jest żaden "fakt" - to jest niejasne zdanie z przetłumaczonej
    kilka krotnie instrukcji.

    > Noszenie telefonu w kieszeni też dotyczy składowania :)

    ??

    > Pokazałem to co daje w dokumentacji HTC.
    > Nie chcesz w to wierzyć bo ci te
    > dane do teorii nie pasują, to nie wierz, twoja sprawa.

    To nie jest problem wiary/niewiary lecz problem interpretacji.
    Piszą aby nie wystawiać telefonu na działanie takiej czy takiej
    temperatury ale nie piszą jasno czy chodzi o przechowywanie
    czy użytkowanie.

    > Nie. Jedyne siłowe dopasowywanie faktów do założonej teorii jest z twojej
    > strony. Z 11 punktów większość wprost mówi o eksploatacji urządzenia, a
    > nie
    > przechowywaniu, a ty się zapierasz, że to niczego nie dowodzi :)

    Bo niczego to nie dowodzi dla mnie. Ty robisz wishfulthinking.

    > Ależ oczywiście, bałwanie.

    No i znów jesteś cham.

    > Sam sobie w wolnej chwili tą broszurkę
    > napisałem, wydrukowałem a następnie zeskanowałem by ci pokazac i udowodnić
    > nieprawdopodobną tezę. Bo przecież to *NIEMOŻLIWE*, by
    > <BACZNOŚĆ>Apple<SPOCZNIJ> dał temperatury eksploatacji 0-30C, a jakiś tam
    > gówniany HTC od -20 do +50C :D
    >
    > AMEN

    Nikt Ci tego nie zarzuca - skup się. Zarzut odnośnie wyobraźni dotyczy tego,
    że traktujesz te widełki temperatury jako zakres używania a nie
    przechowywania.
    Tymczasem gdy nie podano inaczej można dwojako to rozumieć.

    > No więc, napisz do nich, bałwanie. Skoro nie wierzysz ich broszurkom.

    Cham.

    > Hehe, napieraj jak można to źle przetłumaczyć. Tłumacz się pomylił i
    > wpisał
    > -20 zamiast 0 i +50 zamiast +29 (to 29 to dlatego, że przecież HTC *MUSI*
    > być z definicji gorszy niż Apple i nie może mieć granicy 30)? :)

    Chętnie zobaczyłbym oryginał instrukcji z którego tłumaczono na polskie.
    Masz wersję angielską?

    > Sam jesteś zdurnowaciały. Nie ma żadnej wieloznaczności.

    To że Ty czegoś nie widzisz nie znaczy że tego nie ma.

    > No chyba, że
    > jedyne jednoznaczne tłumaczenie jakie jesteś w stanie przyjąć wymaga
    > przyłożenia czymść ciężkim przez łeb.

    Jednoznaczność dałoby określenie czy są to parametry przechowywania
    czy użytkowania - dałem ci przykład jednoznacznej tabelki u Toshiby.
    Ale jak widzę brak Ci czegoś aby zrozumieć prostą rzecz.