  • Data: 2009-07-24 16:24:33
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko wrote:

    > ależ o tym mówię, przy dużych budżetach cena sprzętu to pikuś ;) a
    > jednak widzę że stawiają na cyfrę ;)

    No cóż - trzeba być trendy... ;)

    > tu akurat nawiązywałem do pokazu slajdów Marka Wyszomirskiego gdzie na
    > cały pokaz tylko kilka slajdów było analogowych.

    Sam Ci napisał, że to ciągle jeszcze nie to samo. Poza tym zorientuj się
    w cenie przerzucenia zdjęcia z cyfrówki na kliszę. Klasyczny slajd
    wychodzi ciągle dużo taniej, ale akurat chyba nie w makrofotografii
    (chyba, że każdą mrówkę profilaktycznie zamrażało się przed cyknięciem...)

    > Każdy pracuje jak mu wygodnie, dla mnie liczy się efekt końcowy :).
    > Co do tych skanów które możesz gdzieś wygrzebać, ja pytam o aktualne
    > portfolia ludzi którzy działają na slajdzie w studio. Czy to aż tak
    > trudno pogodzić się z tym że kończy się pewna epoka ;). Zmierzam do tego
    > mimo że coś się kiedyś dało zrobić to dziś są tego wygodniejsze środki.

    Nie tylko w fotografii - sprzedaż winyli też idzie w górę, chociaż
    trzeba się z nimi obchodzić bardzo ostrożnie (prawie jak z płytami CD
    ;)) i w dodatku w połowie słuchania odwracać na drugą stronę. Ale jakoś
    nie mam ochoty wyciągać z tego jakichś dalekoidących wniosków... ;)
    A z tym "wygodniejsze" - to akurat bym uważał, szczególnie w kontekście
    slajdów, bo to jest akurat imho najmniej upierdliwa, czasochłonna i
    dająca świetne efekty za śmieszne pieniądze technika fotografowania.