  • Data: 2009-07-21 09:39:19
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał
    > I co z tego? To ma być argument za kupowaniem FF w celu późniejszego
    > ogladania na telewizozre HD?

    Nie, FF kupuje sie aby miec wiekszy wybor w cale masie szkiel
    do tego formatu, jak komu niezbedny do specyficznej pracy
    APS-C to sobie taki kupi.
    17 mm na FF to cholernie szeroki kat, na wszystkich mniejszych
    matrycach to parodia szerokiego.

    > Taaak... I oczywiście to kolejny argument na rzecz tezy, że warto kupować
    > FF?

    Wierzysz w to, ze ludzie na co dzien ogladajacy setki fotek na HD
    nie beda nigdy niczego drukowac? A jesli zachce im sie drukowac
    to w jakim formacie beda mieli ochote to zrobic - pocztowki?

    > Mam podejzrenie, ze pzryczyna jest dość prozaiczna - brak umiejętności
    > włąściwego wykozrystania możliwości 400D. Bo aparat ten nie jest szczytowym
    > osiągnięciem techniki fotograficznej, ale do zdjeć przeznaczonych do
    > oglądania na telewizorze HD powinien wystarczyć z zapasem.

    Zastanow sie - chcesz przez to powiedziec, ze pomiar matrycowy
    i centralnie wazony dziala identycznie w kazdym body?

    > Opinie z dpreview nie są dla mnie wyrocznią. Pamiętem kilka momentów w
    > których się nieźle wygłupili.

    Rozumiem, ale nie widze sprzecznosci w roznicach pomiedzy rawami i jpegami
    bo zapis jpega jest juz konkretnym przetworzeniem obrazu a efekt
    zelezy tylko od sprzetu i inwencji tworcy algorytmu.

    > I nie dziwię się - ja już też mam dosyć tej jałowej dyskusji. Sugeruję EOT.

    Dzieki Ci za to!
    ---