  • Data: 2009-07-21 13:42:50
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jester napisał:

    > Bo w 3D z ludzikami jest podobno ciągle największy problem. Osły,
    > wiewiórki, Shreki, Wall-e - proszę bardzo: jak żywe. Ale wyrenderowany
    > Brad Pitt ciągle jest podobno odróżnialny od prawdziwego :)
    > Ale to tylko kwestia czasu...

    Trochę inaczej - można już tak wyrenderować osobę, że się nie kapniesz,
    ale to dużo kosztuje. Model jeszcze jest tańszy.

    Z innej bajki. Znajomy potrzebował krajobrazów do fotek reklamowych. Na
    próbę zaryzykował porównanie 3D z "tradycyjnymi" fotkami. Jeden
    krajobraz najpierw przez godzinę fachowiec mu projektował przez parę dni
    a potem przez tydzień renderowała farma w USA. Podobny efekt osiągnął
    w 3 godziny łącząc kilka fotek z prywatnej kolekcji.

    m.
    --
    The truth may be out there, but lies are inside your head.
    Terry Pratchett