  • Data: 2009-07-19 18:26:40
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    JA pisze:

    > Ten, który będzie się chciał uczyć. To jest w głowie, a nie w technice.

    aha ;) nie wiedzę dalszego sensu kontynuowania rozmowy ;) jeśli nie
    widzisz tak oczywistych różnic w narzędziu pracy ;).
    Ile rolek slajdu zrobiłeś z więcej niż jednym źródłem światła błyskowego
    ? Nie pytam złośliwie może żyje w błędzie chętnie czekam na rzeczowe
    argumenty :) Ja się w to czasami bawię realizuje swoje pomysł i cóż
    widzę jaka masakra by była gdybym musiał zrobić rolkę, wywołać ją dać
    do skanowania i czekać i czekać ;).

    Pozdrawiam
    bartko