  • Data: 2009-07-19 18:28:34
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Jul., 19:32, Jester <j...@t...net.pl> wrote:

    > Ja mam czterdziestoletnie klisze, na których dziadek uczy mnie chodzić i
    > dwudziestoletnie slajdy ORWO, które ni cholery nie chcą się rozlecieć,
    > mimo, że je dość regularnie oglądam w rzutniku. Dodam, że nie robiłem
    > ani razu backupu ;)
    > Jak myślisz, ile zdjęć z cyfry przeżyje 40 lat? PRAKTYCZNIE - a nie jako
    > elementy ćwiczeń na temat "Techniki Robienia Backupów Dla
    > Zaawansowanych." ;)
    > Czy to jest mocny i prawdziwy argument za kliszą?

    przezyje te 40 lat na cyfrze niewiele i nic z tego zlego nie wyniknie.
    wyobraz sobie ze wszystkim uczestnikom tego forum przepadna nagle
    nieodwracalnie wszelkie zdjecia.
    kogo to zaboli ?
    tylko delikwentow - swiat nie zatrzyma sie nawet na sekunde , nie
    zmieni sie o jote.
    z przepadajacych archiwow cyfrowych nic zlego nie wyniknie, tylko paru
    ludzi sie trche wq..i przez jakis czas , czesc z nich moze nawet
    zmieni hobby na inne ciekawsze.

    mnie przepadlo tez sporo zdjec , zniknely same z dysku.( CD)

    troche sie tym interesowalym. Dzisiaj najskuteczniejsza metoda
    archiwizowania na daleka przyszlosc zdjec jest ich naswietlanie ( w
    formie binarnej , czyli w postaci cyfrowej ) na chemiczny nosnik
    swiatloczuly.wywolywanie jak od 150 lat itd.itp.

    XXX

    togicr