eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPrzejscie z analoga na cyfre - booliiRe: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Date: Sun, 19 Jul 2009 19:40:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <h3vlq2$ovq$1@news.onet.pl>
    References: <h3oaam$jcv$1@news.task.gda.pl> <h3pa47$cin$1@inews.gazeta.pl>
    <h3qb64$s43$1@news.interia.pl> <h3rv07$h6j$1@inews.gazeta.pl>
    <h3s4js$cit$1@news.onet.pl> <h3s8uk$1hd$1@inews.gazeta.pl>
    <h3sduj$863$1@news.wp.pl> <h3thoo$717$1@inews.gazeta.pl>
    <h3ugq0$aer$1@news.wp.pl> <h3v4p1$rqc$1@inews.gazeta.pl>
    <h3v9a1$qdk$1@news.onet.pl> <h3va1r$m4k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline641.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248025218 25594 217.113.228.66 (19 Jul 2009 17:40:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jul 2009 17:40:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1933
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1933
    X-Antivirus: avast! (VPS 090719-0, 2009-07-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:816560
    [ ukryj nagłówki ]

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    >
    > > Cóż - w przypadku celowania w maksymalnie masowy rynek to
    > > nawet i rozsądne podejscie.
    >
    > Marku. A widziałeś kiedyś produkt marki Sony, który nie celowałby w
    > masowy rynek?

    Cóż... biorąć pod uwagę, ze A900 to chyba najdroższa lustzranka Sony
    spodziewałem się, ze jest pzreznaczona dla nieco bardziej wymagajacych
    użytkowników. Ale - jeśli jest tak, jak pisze Greenman - pewnie myliłem się
    i docelowaym targetem dla tej lustzranki jest użytkownik o równie małej jak
    początkujacy wiedzy, ale grubszym portfelu.

    > Filozofia tej firmy, od samego początku, od wypuszczenia pierwszego
    > "kieszonkowego" radia taka była.
    > Radio kieszonkowe miało się mieścić w kieszeni koszuli, niestety nie
    > wyszło tak małe. Więc spece z Sony wymyśliły żeby pracownikom salonów
    > sprzedaży uszyć koszule z ciut większymi kieszeniami :)
    > [...]

    A ytej opowiastki nie znałem - bardzo fajna. Ale... nie tylko do Sony ta
    filozofia pasuje.


    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: