eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPrzejscie z analoga na cyfre - booliiRe: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
  • Data: 2009-07-19 17:40:47
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał:

    >
    > > Cóż - w przypadku celowania w maksymalnie masowy rynek to
    > > nawet i rozsądne podejscie.
    >
    > Marku. A widziałeś kiedyś produkt marki Sony, który nie celowałby w
    > masowy rynek?

    Cóż... biorąć pod uwagę, ze A900 to chyba najdroższa lustzranka Sony
    spodziewałem się, ze jest pzreznaczona dla nieco bardziej wymagajacych
    użytkowników. Ale - jeśli jest tak, jak pisze Greenman - pewnie myliłem się
    i docelowaym targetem dla tej lustzranki jest użytkownik o równie małej jak
    początkujacy wiedzy, ale grubszym portfelu.

    > Filozofia tej firmy, od samego początku, od wypuszczenia pierwszego
    > "kieszonkowego" radia taka była.
    > Radio kieszonkowe miało się mieścić w kieszeni koszuli, niestety nie
    > wyszło tak małe. Więc spece z Sony wymyśliły żeby pracownikom salonów
    > sprzedaży uszyć koszule z ciut większymi kieszeniami :)
    > [...]

    A ytej opowiastki nie znałem - bardzo fajna. Ale... nie tylko do Sony ta
    filozofia pasuje.


    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: