  • Data: 2009-07-18 09:43:06
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisał:

    > tylko dalej nie wiem po co ci do tego aparat 24Mpx
    >
    > skoro to samo będziesz miał ze starego 6Mpx :) a nawet z 3Mpx
    >
    > chyba ze kompletnie nie umiesz kadrować i musisz ciachać 9/10 klatki :)

    9/10 to przesada, ale połowa to tak :)

    Dla mnie jedną z głównych zalet cyfry jest to, że nie muszę cyzelować
    kadru w czasie robienia i da się później praktycznie bezstratnie lekko
    coś wyrównać, wykadrować, itd. Dodaj do tego Jankowe "połówkowanie"
    i 12Mpx to bezpieczne minimum :)

    m.

    ps. Zgadzam się, że w obecnej chwili dla OP potwory >20Mpx to marnowanie
    pieniędzy.

    --
    Terminus Est