  • Data: 2009-07-18 10:42:26
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja ci powiem ze pierniczysz głupoty kompletne...
    > kosmiczne głupoty
    > na tym swoim super FullHD nie odróżnisz dobrego zdjęcia zrobionego D70 z dobrym
    > obiektywem od A900 z dobrym obiektywem ba nawet od fotki z hasela z matryca 50Mpx.
    > Chyba że będziesz na każdym zdjęciu zoomem pokazywał paczcie ile można zobaczyć
    > tutaj szczegółów i chaich 10x zoom zapuścisz. :)

    I po co te konfabulacje?
    Widzisz sam, albo nie widzisz, to napisz,
    a nie pisz o tym co ktos inny widzi.
    Dziwnym zbiegiem okolicznosci na tym samym LCD ogladalem foty
    z A900, A200 i mojego 400D, i jakos nie tylko mnie ale i pozostalym
    rzucila sie w oczy konkretna roznica jakosciowa
    - foty z A200 i mojego 400D byly wyraznie ubozsze.
    A900 jest jakosciowo o dwie klasy lepszy od calego tego polklatkowego badziewia
    i widac to na kazdym nosniku procz znaczkow pocztowych
    - chyba, ze ze inne foty bedziesz po pol godziny ulepszal w PS.
    I mam gdzies onanizowanie sie teoretycznymi dywagacjami o megapikselach
    - dla mnie obraz A900 jest po prostu wyraznie lepszy.
    Wystarczy tylko zobaczyc na wlasne oczy...

    > masz zły delimiter :/

    To akurat nie jest delimeter...
    ---