  • Data: 2009-07-18 10:58:55
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: "greenman" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał ...

    > tylko dalej nie wiem po co ci do tego aparat 24Mpx

    Sorry, ale akurat nie ja go projektowalem...
    A poza tym - czy 24megapiksele waza wiecej niz 3, 6 czy 12,
    w czym one niby przeszkadzaja?

    > skoro to samo będziesz miał ze starego 6Mpx :) a nawet z 3Mpx

    Wybacz, ale najpierw sprobuj, pozniej opowiadaj,
    bo inaczej dyskusja jest bezprzedmiotowa.
    A np. kupowanie porzadnych szkiel do 6 megapikselowego
    sprzetu to DZISAJ grube nieporozumienie.

    > chyba ze kompletnie nie umiesz kadrować i musisz ciachać 9/10 klatki :)

    Sam powoli dochodzisz do zalet 25 megapikseli...
    (Chcialbym, ale nie mam na wlasnosc A900 - za drogi,
    poz tym - wybralbym 5DII)

    > po diabła A900 z 24-70/2.8 do oglądania obrazków na ekranie 1920 x 1080
    > jakieś dobre stare 6Mpx wystarczy z okładem :)
    > a co do tego czy wiem co pisze to lepiej sprawdź z kim rozmawiasz :)

    Spoko, kazdy kiedys zrozumie, ze megapiksele to nie wszystko
    - obojetnie czy jest ich "na oko" za duzo, czy za malo.
    Ja chetnie doplacilbym jeszcze tysiac zeby zamienic moj 400D
    na A900, nawet gdyby mial on tylko 16 Mpx.
    ---