eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u? › Re: Przeglad prasy: Smartfony drozsze przez oplate na rzecz ZAiKS-u?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przeglad prasy: Smartfony drozsze przez oplate na rzecz ZAiKS-u?
    Date: Wed, 1 Jan 2014 16:08:37 +0100

    "Zakonspirowany" 52a9aae8$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    Moim zdaniem każdy, kto nie jest głuchy, powinien płacić podatek
    na rzecz ZAiKS. I każdy, kto nie jest ślepy -- także. Można
    nawet udzielić ludziom uczciwych ;) zniżek i zwyżek:

    -- głuchy na jedno ucho płaci 50%
    -- ślepy na jedno oko płaci 50%
    -- zniżki sumują się (ślepy na jedno
    oko i jednocześnie głuchy na jedno
    ucho płaci 25% a ludzie z jakoś
    upośledzonym słuchem lub wzrokiem
    płacą stosownie do stopnia tego
    upośledzenia)
    -- osoby używające aparatów słuchowych płacą więcej
    niż 100% (chyba, że udowodnią, iż słuchają muzyki
    bez pomocy tych aparatów; organem stwierdzającym
    nieużywanie jest sąd)
    -- osoby oglądające filmy przez lupę, płacą więcej
    a o stawce decyduje każdorozaowo sąd... ;)
    -- osoby oglądające filmy z pomocą okularów korekcyjnych,
    płacą stawki różne, których wielkość każdorozaowo ustala sąd... ;)

    Można nawet umieścić wiadomy podatek w cenach okularów i w cenach
    aparatów słuchowych? -- każdy, kto kupuje okulary czy aparat
    słuchowy, płaci podatek na rzecz ZAiKS. Nie można! Znajdą się
    cwaniacy używający okularów czy aparatów słuchowych zbyt długo...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Ja, choć to ponoć sprzeczne z Bożą miłością, słyszę już całkiem
    nieźle. Coraz trudniej mi usłyszeć (wiadomą?) ,,przykrywkę
    uderzającą o garnek''. :) Gdy odpocznę (bywa, że śpię 35 godzin w ciągu
    2 kolejnych dób -- cykl dwudobowy jakoś mi odpowiada lepiej niż jednodobowy)
    nie słyszę żadnych szmerów, świstów, gwizdów czy innych fałszywych dźwięków.
    Być może za jakiś czas będę mógł zadowolić się snem w zwyczajnej ;) ilości
    -- 15 godzin na dwie doby. Być może, zanim kolejny raz znajdę się w szpitalu
    laryngologicznym, uraz lewego ucha (powstały za sprawą barachła Pentagramu)
    będę jedynie pamiętał ze swych opowieści. :) Ale innych uprzedzam -- cuda
    niekoniecznie przytrafiają się każdemu. I nie każdy ma taką cierpliwość jak
    ja -- cisza jest dobrym lekarstwem. Oczywiście inne leki także przyjmuję
    -- witaminę PP i B1, Betanil Forte, jakieś magnezy, Biotropil... Długie
    spanie niesie zgubne efekty -- kręgosłup raczej ;) lubi ruch...