eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
  • Data: 2014-01-02 10:59:39
    Temat: Re: Przegląd prasy: Smartfony droższe przez opłatę na rzecz ZAiKS-u?
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-01, o godz. 01:57:28
    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Dodam jeszcze do tego dwa pełnometrażowe filmy - "Wielka Majówka" z
    > ich udziałem i "Czuję się świetnie" - fabularyzowany dokument o
    > Maanamie.

    "Czuję się świetnie" to tuż po stanie wojennym - znów prześladowania.
    Do kolaboracji ich chyba zmuszali ;-)

    "Wielka Majówka" to 1981 rok. Swoja szosą to pamiętam jak to kręcili -
    stacja kolejowa do której dojeżdża pociąg gdy kończy się czołówka filmu
    i tablica z nazwą "Jarzębia Łąka" jest mi doskonale znana. Z tej
    prostej przyczyny że tablica wisi na domu moich dziadków. ;-)
    Większość scen w pociągach powstała na odcinku Tłuszcz-Mostówka. Rok
    później - już w Stanie Wojennym - linię zelektryfikowano i od tego
    czasu tam EZT jeździły a nie wagony ciągnięte przez "stonkę".

    Zdrówko